قسمت توضیحات در کانال تلگرام چه تاثیری بر میزان فروش در تلگرام دارد؟
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

مهم ترین قسمتی که تاثیر زیادی بر فروش در تلگرام دارد، قسمت توضیحات است که در واقع معرف شما است. مشتریان حتما قبل از خرید این قسمت را کنترل می کنند. قدم اصلی در فروش، جلب اعتماد مشتری است پس سعی کنید با استفاده از جملاتی کوتاه در این قسمت بتوانید اعتماد مخاطب را جلب کنید. استفاده از سه عامل زیر در قسمت توضیحات باعث افزایش فروش در تلگرام می شود:
مزیت رقابتی شما: مزیت رقابتی می تواند ارسال رایگان محصولات، ارسال محصولات در کمترین زمان، امکان خرید حضوری و از این قبیل امکانات باشد. پس سعی کنید بهترین جمله را برای بیان مزیت رقابتی خود بنویسید.
لینک اکانت پشتیبان: اگر لینک اکانت پستیبان در توضیحات باشد، علاوه بر اینکه باعث جلب اعتماد مخاطب می شود، مشتری اگر سوالی هم داشته باشد می تواند قبل از خرید بپرسد. این عامل برای افزایش فروش در تلگرام بسیار موثر است. دقت کنید که قبل از لینک اکانت علامت @ را بنویسید.
لینک سایت فروشگاه: اگر برای فروشگاه خود سایت دارید حتما لینک سایت را به صورت کامل با http:// یا https:// در توضیحات قرار دهید. این مورد هم باعث افزایش اعتماد مخاطب و در نتیجه افزایش فروش در تلگرام می شود.

 

آموزش فروش در تلگرام در سایت سانسل

 





:: برچسب‌ها: آموزش فروش در تلگرام , آموزش فروش ممبر تلگرام , ساخت فروشگاه تلگرامی رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: