تکنیک های اصلی پرزنت فروش چیست؟
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

قبل از این که به تکنیک های پرزنت فروش بپردازیم این نکته مهم را در نظر داشته باشید که برای یک فروش موفق باید به محصول خود ایمان داشته باشید تا بتوانید تبلیغ کنید و به سوالات مشتری پاسخ دهید. در ادامه به مهم ترین تکنیک های پرزنت فروش توجه کنید:

تقویت فن بیان: یک پرزنتر موفق باید توان صحبت کردن به شکل صحیح را داشته باشد. راه های زیادی مثل دوره های آموزشی تقویت فن بیان وجود دارد که شرکت در این دوره ها پیشنهاد می شود. پرزنتر درکنار فن بیان خوب باید بدون خجالت و با اعتماد به نفس در مورد محصول صحبت کنید.
داستان گویی در پرزنت فروش: یک نکته مهم که در بازاریابی باید به آن توجه کنید این است که مهم نیست به مشتری چه می گویید مهم این است که چطور می گویید. باید در مورد محصول یک داستان جالب و شگفت انگیز باقی بگذارید. سعی کنید برای داستان خود یک مقدمه و نتیجه تاثیر گذار داشته باشید.
خوب گوش دهید: در مراحل پرزنت فقط شما نباید صحبت کنید بلکه باید در کنار صحبت کردن یک شنونده خوب هم باشید تا متوجه نیازهای مشتری بشوید.
ایجاد انگیزه در مشتری: برای افزایش میزان فروش باید بتوانید در مشتری انگیزه ایجاد کنید. در پرزنت فروش نباید با بی میلی با مشتری صحبت زیرا او هیچ رغبتی برای خرید پیدا نمی کند و حتی حاضر به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محصول شما نمیشود.
با صداقت باشید: در پرزنت برای جلب نظر مشتری نباید دروغ بگویید و یا حتی اغراق کنید. صداقت شرط رابطه موفق است و در مورد ویژگی های محصول خود نباید دروغ بگویید.
در پاسخ دادن کمی صبر کنید: برای پیدا کردن بهترین پاسخ به سوال مشتری 3ثانیه مکث کنید. نیاز نیز به سرعت به پرسش مشتری پاسخ دهید. جمله نامناسب می تواند باعث از دست دادن مشتری شود.

 

آموزش نکات مهم برای پرزنت موفق در جلسه فروش در سایت سانسل

 

 





:: برچسب‌ها: اموزش پرزنت حرفه ای , نکات مهم در پرزنت فروش , پرزنت فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: