قیف فروش چه مزایایی برای کسب وکارها دارد؟
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

از مرحله آشنایی با مشتری تا تبدیل شدن به مشتری واقعی مراحل سختی درپیش است که قیف فروش در این راه مزایایی دارد. در ادامه به این مزایا میپردازیم:

شناخت مشتری واقعی: مشتری واقعی به کمک این روش از میان کسانی که آگهی تبلیغ شما را مطالعه کردند یا وارد سایت شده‌اند، شناسایی می‌شود.
پیش‌بینی بازار:با استفاده از قیف فروش مشتری‌های واقعی و بالقوه را اندازه‌گیری میکنید و میتوانید پیش‌بینی از آینده بازار داشته باشید و میزان فروش خود را تخمین بزنید.
شناخت موانع فروش: با توجه به آمار سرنخ‌ها، مشتریان واقعی و بالقوه میتوانید موانع موجود را شناسایی کنید و برداشتن این موانع آمار فروش خود را بالا ببرید.
بازاریابی موثر: از این طریق مشتری‌ها را در مناطق مختلف میشناسید و بهترین راهکارها برای تبلیغات را میتوانید بکار بگیرید و میزان مشتری‌های واقعی را افزایش دهید.
شناخت تفکر و رفتار مردم: هربار چیزی مد میشود و این بخاطر شباهت رفتار و تفکر مردم است. قیف فروش رفتار مشتری‌هایی که جذب شده‌اند را بررسی میکند و در آگهی‌های بعدی سلیقه جامعه را مدنظر قرار میدهد تا افراد بیشتری جذب کند.

 

آموزش مراحل ساخت سریع فانل فروش در سایت سانسل

 





:: برچسب‌ها: قیف فروش , فانل فروش , فانل فروش چیست , قیف فروش در اینستاگرام , قیف فروش دیجی کالا , بهینه سازی قیف فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: