نوشته شده توسط : setareh mohammadi

پرزنتر کسی است که با استفاده از تکنیک های پرزنت فروش و فن بیان خود، برای افزایش میزان فروش محصولات را به مشتری معرفی می کند و پاسخگوی سوالات مشتریان است. یک پرزنتر باید با توجه به پیشرفت تکنولوژی همیشه اطلاعات و تکنیک های خود را آپدیت کند. یکی دیگر از ویژگی هایی که یک پرزنتر باید داشته صبر و پشتکار است.

 

آموزش تکنیک های پرزنت فروش در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: پرزنت فروش , متن پرزنت , نکات مهم در پرزنت ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

مشورت کردن با افراد آگاه در هر زمینه ای باعث پیشرفت و موفقیت می شود. برای راه اندازی کسب و کار در هر شهری باید بر اساس قوانین و تجربیات افراد دیگر شروع به کار کنیم. برای مثال استفاده از خدمات مشاور فروش در اصفهان در زمینه های اداره کار و بیمه، بازاریابی تلفنی، مشاوره در فرآیند فروش و بازاریابی و تدوین پلن ها و برنامه های کاربردی حوزه فروش، تهیه بیزینس پلن، مارکتینگ پلن، مشاوره در حوزه توسعه کسب و کار جهت ارتقای سطح برند، برنامه ریزی برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار، برند سازی و تمرین برای سازمان یافته شدن، مدیریت کسب و کار، مدیریت ریسک، مشاوره در امور مالی و مالیاتی جهت برنامه ریزی دقیق در حوزه نقدینگی و تعهدات و جلوگیری از معضلات مالیاتی، مشاوره مالی و اعتباری، مشاوره منابع انسانی، مشاوره در زمینه فروش اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ اهمیت زیادی دارد و شرکت شما را منحصر بفرد خواهد کرد.

 

برای دریافت خدمات رایگان مشاور فروش در اصفهان به سایت سانسل مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: مشاور فروش در اصفهان , مشاور فروش و بازاریابی در اصفهان , مشاور بازاریابی در اصفهان , مشاور کسب و کار اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

ebay بین فروشندگان و خریداران به عنوان یک واسطه است. فروش در ebay به دو روش زیر انجام می شود:

  • فروش با قیمت ثابت که گزینه Buy it now در صفحه فعال است.
  • فروش حراجی action که در این روش از فروش در ebay یک قیمت پایه برای محصول در نظر گرفته می شود و محصول با بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته می شود. گزینه Place Bit در این روش فعال است.

 

نکته مهم

در صورتی که روی محصولی هر دو گزینه فعال باشد، فروشنده چند برابر قیمت پایه حراج، قیمت فروش را درنظر می گیرد و در صورت رضایت مشتری، محصول را با کنسل کردن حراجی می فروشد.

 

دوره رایگان آموزش فروش در ebay در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: فروش در ebay , اموزش فروش در ebay ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

مشاور فروش حرفه ای در نمایشگاه ها و کمپین های تبلیغاتی که مصرف کنندگان زیادی حضور دارند، وظیفه دارد کالاها و خدمات را به خوبی معرفی کند. برای انتشار برند شرکت در جامعه باید به عنوان یک مشاوره فروش ارتباط خوبی با مصرف کنندگان برقرار کند همچنین علاوه بر مصرف کنندگان باید بتواند با دیگر کمپین هایی که در آن جا حضور دارند، ارتباط برقرار کند. در این کمپین ها و نمایشگاه ها می توان پیشرفت رقبا و نوآوری هایی که به تازگی در محصولات دیده شده را بررسی کرد.

 

مشاور فروش مویرگی با خدمات جدید در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: مشاور فروش , مشاوره فروش , بهترین مشاور فروش , مشاور فروش مویرگی , مشاور فروش کیست ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

برای داشتن یک فروشگاه برای فروش عمده و یا فروش عمده به صورت غیر حضوری، نکاتی ضروری با توجه به کالا وجود دارد اما یکسری از اصول برای همه‌ی محصولات یکسان است. در این بخش از آموزش فروش عمده به این اصول مهم اشاره خواهیم کرد:

کسب دانش و اطلاعات لازم
یک فروشنده حرفه ای در فروش عمده باید‌ از همه جزئیات و مشخصات محصولی که می‌خواهد بفروشد آگاه باشد تا بتواند پیشرفت کند. هرچقدر اطلاعات و دانش فروشنده بالاتر باشد به نفع او خواهد بود.

برقراری ارتباط با تولید کننده‌ها و وارد کننده‌ها
اگر در عمده فروشی محصولات خوبی ارائه دهید، سود خوبی خواهید داشت پس باید محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه ارائه دهید. در این زمینه بهتر است با تولیدکنندگان و واردکنندگان بیشتری ارتباط برقرار کنید تا امکان مقایسه بین محصولات بیشتری را داشته باشید. پس از کسانی خرید کنید که هم اجناس با کیفیت دارند و هم منصف هستند.

بررسی بازار و بازاریابی
یکی دیگر از نکات آموزش فروش عمده که ضروری است، بازاریابی و بررسی بازار است. اطلاع از محدوده سنی مخاطبان، اطلاع از وضعیت فروش اینترنتی یا حضوری و از این قبیل سوالات، به تبلیغات بهتر و ساده‌تر شما کمک میکند.

تبلیغات هدفمند را با شناخت بازار میتوان تولید کرد و در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد. این مراحل را یا باید خودتان بررسی کنید یا از افراد خبره در این زمینه کمک بگیرید اما برای سود بیشتر پیشهاد میکینم که با شرکت در دوره‌های آموزش فروش عمده، خودتان این مسئولیت را بر عهده بگیرید.

ساخت برند
آموزش فروش عمده پیشنهاد می کند یک اسم برای عمده فروشی خود انتخاب کنید و تلاش کنید این نام در ذهن مخاطبان حک شود. سعی کنید تا نام زیبا و ساده‌ای انتخاب کنید تا راحت‌تر در ذهن مردم بماند. به مرور زمان به اسمی که انتخاب کرده‌اید شکلی بدهید و به یک برند تبدیل کنید.

حساب و کتاب
در فروش عمده با یک برنامه‌ریزی دقیق قیمت‌های مربوط به کار خود را پیدا کنید و برای مدیریت بهتر تمام خرید و فروش‌های خود را یادداشت کنید. حتی اگر مدت طولانی میگذرد از فاکتورها را نگهدارید با این کار میتوانید قیمت‌های قبل را با قیمت‌های روز مقایسه کنید.

 

معرفی بهترین سایت های خرید و فروش عمده اینترنتی در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: فروش عمده , آموزش فروش عمده , سایت عمده فروشی , انواع عمده فروشی , عمده فروشی آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

حتماً می دانید که اگر کارآفرینی و اشتغال در سطح یک جامعه زیاد شود، آن جامعه مسیر رو به رشدی را در زمینه های مختلف اقتصادی تجربه خواهد کرد. ایجاد اشتغال و کارآفرینی علاوه بر تخصص نیاز به آگاهی از مبانی اصلی فروش دارد، نیاز به یک فروش درست و خوب دارد.
پس یک آکادمی فروش سعی می کند تا با ارائه مطالب مورد نیاز در زمینه ابعاد مختلف فروش، مجموعه های کاری مختلف را با روش های مختلف فروش و اصول هر کدام آشنا سازد تا آن ها نیز بتوانند با تکیه بر این مطالب، شرایط کسب و کار خود را موقعیت موفقیت آمیزتری قرار دهند.

از این رو مواردی همچون مشاوره تخصصی جهت افزایش فروش توسط افراد متخصص و با تجربه، آموزش مهارت های فروش حرفه ای توسط مدرسان تحصیل کرده و متخصص، ارائه راهنمایی های مختلف و همکاری در جذب و استخدام نیروی شایسته فروش برای کسب و کارهای مختلف، برگزاری دوره های درون سازمانی و عمومی در زمینه های مختلف فروش به صورت عمومی و تخصصی، ارائه محصولات صوتی و تصویری و کتاب، امکان ارائه خدمات کوچینگ تخصصی و ارائه مقالات آموزشی کاملا کاربردی در زمینه فروش، می تواند از مهم ترین اهداف یک آکادمی فروش تلقی شود. 

 

بررسی فعالیت های آکادمی فروش در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: آکادمی فروش , آکادمی فروش و بازاریابی ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

بازرگانان شرکت های فروش بین الملل برای کسب سود بیشتر باید در همه بازارهای جهانی فعالیت کنند تا امکان سودآوری از یکی از بازارها را داشته باشند. فروش بین الملل باعث شناخته شدن و فروش محصولات در سطح جهانی و بین المللی می شود، همه این روابط فروش به کمک علم بازاریابی و با توجه به قوانین تجاری هر منطقه گسترش پیدا می کند. شرکت ها برای جلوگیری از مشکلات باید ماموریت های خود را در راستای این قوانین پیش ببرند.

 

ثبت نام رایگان دوره آموزش فروش بین الملل در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: فروش بین الملل , آموزش فروش بین الملل , مشاور فروش بین الملل , قرارداد فروش بین الملل ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

داشتن شناخت و تخصص مشاور فروش در اصفهان نسبت به محصول
درک فروش محصول از مهارت های مشاور فروش در اصفهان است. شناخت محصول منجر به فروش موفق آن می شود. برای ارائه جلوه زیبا و جذاب از محصول در ذهن مشتری، خدمات مشاوره فروش در اصفهان ترفندهایی ارائه میدهد و همچنین بخاطر شناخت محصولات می تواند ویژگی های مثبت محصولات را پررنگ تر کند که باعث ترغیب مشتری به خرید و در نتیجه فروش موفق و سودآوری می شود.

پیدا کردن مشتریان از راه های استراتژیکی از مهارت های مشاور فروش
استراتژی هایی توسط مشاوره فروش در اصفهان تنظیم می شود که با برنامه ریزی دقیق مشتریان را جستجو و پیدا می کنند. تکنیک های فروش گوناگونی وجود دارد که نسبت به محصول تفاوت دارد و مشاورین فروش خبره بهترین آن را بکار می گیرند.

مذاکره و توافق بین مشتری و فروشنده
یکی از مهم ترین مهارت های مورد نیاز مشاور فروش در اصفهان، داشتن مهارت مذاکره و توافق است. وجود این مهارت در یک سازمان کمک می کند تا در راستای یک چهارچوب خاص یک مذاکره حرفه ای را با خریدار به دنبال دارد زیرا برای رسیدن به یک توافق به اصول و قواعد خاصی نیاز است.
نحوه فن بیان و مذاکره برای یک فروش موفق بسیار مهم است و مشاور فروش در اصفهان در این راستا به شما کمک می کند که چگونه با خریدار صحبت کنید که تشویق به خرید شود. علاوه بر این به کمک مشاور فروش می آموزید که با روش های مختلف ارتباط موثر و قوی برقرار کنید که باعث سودآوری شود.

گوش دادن
از دیگر مهارت های مشاور فروش حرفه ای در اصفهان، مهارت گوش دادن است. خوب گوش دادن کمک می کند ارتباط موثر تری با مخاطب برقرار کنید. مشاور فروش در اصفهان مهارت خوب گوش دادن را به شما می آموزد تا بتوانید تعامل بهتری برای کسب و کار خود با مشتری برقرار کنید که این امر باعث وفاداری مشتری و موفقیت در فروش شما می شود.

 

 

خدمات رایگان مشاور فروش در اصفهان در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: مشاور فروش در اصفهان , مشاور فروش و بازاریابی در اصفهان , مشاور بازاریابی در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 تير 1401 | نظرات ()