نوشته شده توسط : setareh mohammadi

در ادامه به آموزش تکنیک ها می پردازیم:

 

داشتن آگاهی و شناخت از مشتریان
زمانی که شما بتوانید از نیازهای مشتریان خود آگاه شوید و خود را جای او قرار دهید تا او را درک کنید، فروش مشاوره ای اهمیت پیدا می کند. اگر قصد شما از معرفی محصولات فقط سودمندی خودتان باشد و مشتری این موضوع را بفهمد، اعتماد خود را به شما از دست می دهد. هرچه صادق تر باشید؛ اعتماد مشتری به شما بیشتر می شود.

 

اطلاع و آگاهی از محصولات
خود شما به عنوان فروشنده باید به اطلاعات محصولات کاملا تسلط داشته باشید در غیر این صورت نمیتوانید پاسخ صحیح به سوالات مشتری دهید. در این مرحله اطلاعاتی از قبیل رده قیمت، میزان سود فروش هر محصول، محصولات مورد علاقه و استفاده مردم و... را باید داشته باشید.

 

درنظر گرفتن مسائل مالی
از دیگر تکنیک های فروش مشاوره ای توجه و درنظر گرفتن مسائل مالی است. مسئله مالی هم به فروشنده و هم به مشتری مربوط می شود. قیمت محصولات را باید جوری در نظر بگیرید که برای شما سود منصفانه داشته باشد زیرا اگر بیش از حد گران باشد، مشتریان خود را از دست می دهید. تعادل در مسائل مالی میزان فروش بیشتری برای شما به دنبال دارد.

 

ادامه مطلب را در سایت سانسل بخوانید

 



:: برچسب‌ها: فروش مشاوره ای , فروش مشاوره ای به انگلیسی , فروش مشاوره ای چیست , تعریف فروش مشاوره ای ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

آیا به دنبال جذب کارشناسان و مشاوران حرفه ای برای گسترش نیروی فروش شرکت خود هستید تا به اهداف درآمدزای خود برسید؟ آیا به یک دیدگاه جامع در مورد فرآیند فروش نیاز دارید؟ آیا آماده بهبود استراتژی فروش خود هستید اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟ اگر چنین است، شاید بخواهید یک مشاور فروش استخدام کنید.
مشاوره فروش، نوعی تخصص یا خدمت حرفه ای است که به کسب و کارهای بزرگ و کوچک و کارآفرینان کمک می کند تا دامنه فروش خود را گسترش دهند و سود خود را افزایش دهند. اما یک مشاور فروش در تهران چه کاری انجام می دهد، چگونه می تواند به رشد یک کسب و کار کمک کند و چگونه مشاور مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب می کنید؟

 

خدمات رایگان مشاور فروش در تهران در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: مشاور فروش در تهران , مشاور فروش و بازاریابی در تهران , استخدام مشاور فروش در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
  • آشنایی با زبان هر کشور از عوامل مهم در بازاریابی و فروش بین الملل است. زیرا از این طریق است که می توانید روابط بهتر و بیشتری با شرکت های تجاری برقرار کنید. مدیران برای برقراری ارتباط بهتر اصولا از بازاریابان داخل کشور و مدیر روابط عمومی را از افراد همان منطقه انتخاب می کنند.
  • تبلیغات مسئله دیگری است که در بازاریابی و فروش بین الملل اهمیت دارد. زیرا عامل مهمی در شناخت محصول و برند است و از این طریق میزان فروش محصول افزایش می یابد.
  • وجود یک بازاریاب کارکشته و توانا برای موفقیت در بازاریابی بسیار با اهمیت است. فردی که انتخاب می شود باید با تمام جزئیات محصول آشنایی داشته باشد و توانایی پاسخ دهی به سوالات مذاکره کنندگان را داشته باشد تا بتواند قراردادهای خوبی ببندد. تبلیغات خوب و استخدام بازاریاب توانا در پروسه فروش بین الملل، بی نتیجه نیست و همه هزینه هایی که در این راه می شود، پس از قراردادهای تجاری در زمان کوتاهی جبران می شود.
  • نوع پوشش، حالت فیزیکی بدن، نوع صحبت کردن و اعتماد بنفس افراد در زمینه فروش بین الملل بسیار با اهمیت است و در موفقیت آنها در جلسات مذاکره تاثیر می گذارد.
  • شرکت در نمایشگاه های تجاری و گردهمایی ها به دلیل آشنایی که با دیگر همکاران صورت می گیرد، بازارهای جدیدی برای محصولات فراهم میکند. به همین دلیل یکی از راه های موفقیت در بازاریابی و فروش بین الملل شناخته می شود.
  • مدیران برای کسب موفقیت در راه بازاریابی باید کیفیت محصولات خود را روز به روز افزایش دهند تا بازاریابان بتوانند هر چند وقت یکبار روی یک گزینه جدید بر روی محصول مانور بدهند و این نشان دهنده ایجاد رضایت در مشتری می باشد.

 

ثبت نام رایگان دوره آموزش فروش بین الملل تا پایان اردیبهشت در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: فروش بین الملل , آموزش فروش بین الملل , مشاور فروش بین الملل , قرارداد فروش بین الملل ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

از مشتریان خود نظرسنجی کنید و بپرسید از صفر تا ده چقدر از خرید خود رضایت دارند؛ و متعجب شوید و بگویید که فکر می‌کردید امتیاز آنها کمتر باشد. سپس بخواهید که درمورد تجربه خرید خود توضیح دهند و پس از آن بپرسید اگر این مقدار رضایت را داشته اند چرا امتیاز ده را ندادند.
به کمک این تکنیک بستن معامله فروش می توانید اولویت‌های اصلی خرید و همینطور اعتراضات مشتری را شناسایی کنید.

 

موثرترین تکنیک های بستن معامله فروش در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: بستن معامله فروش در بایننس , بستن معامله فروش , تکنیک های بستن معامله فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

در دسته بندی کلی تحلیل مشتری، هفت نوع تحلیل وجود دارد که در ادامه به صورت مختصر به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

تحلیل میزان رضایت مشتری: در تحلیل رضایت مشتری شما بررسی می‌کنید که آیا مشتری از شما راضی است یا خیر؟!
تحلیل ارزش طول عمر مشتری یا (Customer lifetime value): ارزشی که مشتری برای شما (در طول دوره ای که مشتریتان بوده) چقدر بوده است؟
تحلیل دسته‌بندی مشتری: دسته بندی مشتریان براساس معیارهای مختلف مانند موقعیت جغرافیایی، بودجه و ... صورت می‌گیرد و باید برای هر کدام استراتژی مشخصی برای فروش داشته باشید.
تحلیل کانال فروش: بررسی و تحلیل بهترین کانال‌های فروش یکی از مهم ترین انواع تحلیل فروش است.
تحلیل وب‌ سایت: اگر کسب و کار شما دارای وب سایت بوده و در آن بستر فعالیت می‌کند باید تحلیل وب سایت را در اولویت قرار دهید.
تحلیل شبکه‌های اجتماعی: امروزه همه افراد به شبکه‌های اجتماعی دسترسی دارند بنابراین تحلیل شبکه اجتماعی می‌تواند منجر به اطلاعات مفیدی شود. اهمیت شبکه های اجتماعی بر هیچکس پوشیده نیست زیرا یک مشتری ناراضی می‌تواند به راحتی باعث ناراضی کردن سایر مشتریان بالقوه و بالفعل شود.
تحلیل ریزش مشتری: در اصول بازاریابی یکی از مباحثی که همیشه مطرح می‌شود این است که حفظ و نگهداری مشتریان فعلی از جذب مشتریان جدید آسان تر است. در تحلیل ریزش مشتری، تعداد مشتریانی که در یک بازه یک ساله محصول یا خدمت را ترک کرده اند مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

تحلیل مشتری می‌تواند در بلند مدت به موفقیت کسب و کار در فضای رقابتی امروز کمک کند در نتیجه مدیران باید آن را جدی گرفته و از متخصصین حوزه بازاریابی و تحلیل مشتری برای این کار کمک بگیرند.

 

بررسی انواع داده های تحلیل مشتری در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: تحلیل مشتری , تحلیل داده مشتری , تحلیل مشتری مداری , تحلیل مشتریان هدف , تحلیل رفتار مشتری ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

اعتمادسازی اولین قدم برای فروش و فروشندگی است. فروشندگان نسبت به خدمات خود باید با اعتماد به نفس صحبت کنند. اعتماد سازی از طریق ارائه کاتالوگ ، کارت ویزیت ، تصاویر نمونه کارهای قبلی ، تصاویر رضایت نامه های مشتریان قبلی شکل می گیرد. از دیگر مواردی که به اعتمادسازی مشتریان کمک می کند، داشتن یک وب سایت است که دائما آپدیت شود یا ارسال ایمیل ها و پیام های محتوایی و مناسبتی.

 

رموز موفقیت در فروش خدمات در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: فروش خدمات , فروش خدمات بازاریابی , فروش خدمات در اینترنت , انواع فروش خدمات , روش فروش خدمات ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

پرزنت فروش بر خلاف تصور مردم، به معنای چرب زبانی وکلاه گذاشتن سر دیگران نیست. معرفی محصولی که موثر باشد، ارزش محصول را مشخص می کند وشبیه خواسته های مشتری است. پرزنت محصول باید به دعوت مشتری به انجام کار (call-to-action) صورت گیرد و خصوصیات منحصربفرد محصول را به خوبی در ذهن مشتری ماندگار کند.
برای اینکه به یک متخصص و فروشنده ماهر در زمینه کسب و کار خود تبدیل شوید، باید روی نحوه پرزنت فروش مسلط باشید. با استفاده از تکنیک های پرزنت می توانید مشتریان را جلب کنید و به فروش بیشتری برسید پس سعی کنید حتی اگر به این پروسه فروش علاقه ندارید، به نکات و تکنیک ها توجه کنید و آن ها را یاد بگیرید.

 

آموزش رایگان تکنیک های پرزنت فروش در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: پرزنت فروش , متن پرزنت , نکات مهم در پرزنت فروش , پرزنت فروش موفق , آموزش پرزنت فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

در قدیم فروشنده‌هایی که افراد از آن‌ها خرید انجام می‌دادند اندک بودند و رقابت چندانی میان آن‌ها وجود نداشت اما با گسترش ارتباطات مشتریان در فضای نامحدود مجازی می‌توانند فروشنده‌های مختلف را رصد کرده و از میان آن‌ها خرید خود را از بهترین فروشنده انجام دهند. نکته مهمی که وجود دارد تاثیر تبلیغات دهان به دهان در اعتبار یک فروشنده است؛ اگر شما مانند یک فروشنده حرفه ای برخورد نکنید و مشتری از شما ناراضی باشد این نارضایتی را به دوستان و آشنایان خود انتقال داده و به تدریج وجه شما را نزد سایرین خراب می‌کند و بر عکس اگر یک مشتری از شما راضی باشد رضایت خود را به دوستان و آشنایان خود انتقال داده و به تدریج مشتریان شما زیاد می‌شوند. بنابراین رقابت را جدی بگیرید.

 

آموزش مهارت های مورد نیاز فروشنده حرفه ای در سایت سانسل 

 

 



:: برچسب‌ها: فروشنده حرفه ای , فروشنده حرفه ای کیست , ویژگی های فروشنده حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

پس از شناخت فرآیند فروش برای تبدیل شدن به یک فروشنده موفق باید اصول اولیه فروش را بدانیم. در ادامه مقاله به این اصول می پردازیم:

از روی طناب فروش سقوط نکنید
فرآیند فروش را به یک بندبازی تشبیه کنید. یک فروشنده حرفه ای باید قدم هایی را روی طناب لرزان فروش بردارد تا در انتهای طناب به موفقیت و پول دست یابد.

تجویز به جای فروش
در این مرحله باید روش های فروش مدرن و قدیمی را مقایسه کنید. برای مثال شما به پزشکی که به جای گوش دادن به صحبت شما و تشخیص بیماری مدام از فواید داروها بگوید و فقط تجویز کند، اعتماد نمی کنید. این نوع روش در فروش سنتی و قدیمی هم وجود دارد. اما در متد فروش مدرن و ارتباطی این روش کنار گذاشته شده و فرآیندی دارد به نام ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه.

 

ثبت نام رایگان دوره آموزش فروش تا پایان اردیبهشت در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: دوره فروش , دوره آموزش فروش , آموزش فروش , آموزش فروش حرفه ای , تکنیک فروش , تکنیک های فروشندگی , آموزش فروش رایگان , آموزش فروش و بازاریابی ,
:: بازدید از این مطلب : 702
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 ارديبهشت 1402 | نظرات ()