مشاور فروش مویرگی چه خدماتی ارائه می دهد؟
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

فروش مویرگی، تنها برای یک سری محصولات و خصوصاً محصولاتی که نیاز به تأمین مداوم داشتند، مورد استفاده قرار میگیرد، محصولاتی مانند انواع مواد غذایی و دارویی، که هر کسی در هر قسمت از کشور، نیاز داشت که به این محصولات دسترسی داشته باشد.
استراتژی استفاده از خدمات مشاور فروش مویرگی برای چنین محصولاتی کاملاً درست بود، اما امروزه این روش کم کم به صورت همه گیر برای تمامی محصولات مورد استفاده قرار می گیرد و حالا این سوال مطرح می شود که آیا استفاده از مشاور فروش مویرگی برای تمامی محصولات صحیح است یا خیر؟


برای پاسخ دادن به این سوال، شما ابتدا نیاز دارید که بدانید فروش مویرگی دقیقاً چگونه اتفاق می افتد و در زمینه این اتفاق، چه محدودیت ها و مزیت هایی را ایجاد می نماید. بنابراین ابتدا باید به یک تعریف درست و اساسی از مشاور فروش مویرگی بپردازیم.
همان طور که می دانید، بازارها و بسترهای زیادی وجود دارند که کسب و کارها و تولید کنندگان می توانند محصولات خود را در بستر این بازارها به فروش برسانند. استفاده از فروش مویرگی، این استراتژی را پیگیری می کند که شما می توانید محصول خود را وارد تمامی این بازارها نمایید.

این کار باعث می شود که مشتری و متقاضی در هر جایی که باشد بتواند به این محصول دسترسی داشته باشد و محدودیتی برای خرید این محصول تعریف نشود. اما آیا این کار و این همیشه در دسترس بودن، برای همه محصول ها مفید است؟ اینکه محصول ما همیشه در دسترس باشد، چه تاثیر مثبتی بر روی نتیجه کار ما خواهد داشت؟

 

 

ویژگی های بهترین مشاور فروش در سایت سانسل

 





:: برچسب‌ها: مشاور فروش , مشاور فروش مویرگی , مشاوره فروش , بهترین مشاور فروش , چگونه مشاور فروش خوبی باشیم , شرح وظایف مشاور فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: