بینش مشتری چه تاثیری بر شخصی سازی بازاریابی دارد؟
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

به روشی که در آن شرکت ها تصمیم می گیرند به جای بازاریابی هدفمند با کل بازار صحبت و تعامل کنند، بازاریابی گسترده یا Mass Marketin می گویند. بازاریابی گسترده بیشتر توسط شرکت هایی استفاده می شود که محصولات یا خدماتی دارند که اکثر مردم از آن استفاده می کنند. مثل خمیر دندان یا مواد شوینده. این محصولات برای فروش بیشتر نیاز به شخصی سازی کردن تبلیغات ندارند.
در دنیایی که رقابت برای محصولات زیاد است، شخصی سازی برای برندهای خرده فروش امری بسیار ضروری است. زیرا باعث برقراری ارتباط بهتر، رساندن پیام واضح تر و جذب و حفظ مشتری می شود. در نتیجه می تواند به صاحبان مشاغل کمک کند که متوجه این امر شوند که به چه علت یک مشتری برندی را به برند دیگر ترجیح داده است و دلیل اولویت بندی آن چه بوده.
مثلا در سایت Netflix با استفاده از مشاهدات قبلی، رفتار مخاطب را حدس می زند و محتوای مورد علاقه اش را به او ارائه می دهد.
بینش مشتری چه از الگوریتم، داده یا ترکیب داده های خارجی و داخلی استفاده کنید، به شما در اصلاح نحوه برقراری ارتباط با مشتریانتان کمک می کند. این بینش ها و استفاده از آن برای یادگیری و درک بهتر مخاطب و همچنین پیدا کردن اطلاعات عمیق‌تر و کاربردی‌تر که منجر به پیشرفت کسب و کار شود، ضروری است.

 

بررسی ویژگی های بینش مشتری B2B و B2C در سایت سانسل

 





:: برچسب‌ها: بینش مشتری , بینش مشتری چیست , تحلیل بینش مشتری , اهداف بینش مشتری ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: