مشاور فروش تلفنی تا چه اندازه بر روی تبلیغات و کسب و کار موثر است؟
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

مشاور فروش تلفنی می تواند یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین مواردی باشد که بر روی فروش و بازاریابی یک مجموعه کسب وکار تاثیر می گذارد. در واقع همه می دانیم که فروش تلفنی یکی از قدیمی ترین و تاثیر گذارترین استراتژی های بازاریابی بود که برای کسب و کارهای مختلف انجام می شد. اما نمی توانیم منکر این موضوع باشیم که به محض شنیدن عبارت بازاریابی و فروش تلفنی، همه ما به یاد لحظاتی می افتیم که وسط استراحت، کار، زندگی و هزار و یک دغدغه دیگر، کسی با ما تماس می گیرد و قصد تبلبغ و فروش محصولات خود را دارد! و ما چقدر از این ماجرا عصبانی و کلافه می شویم.

اصلا ممکن است که این کلافگی و عصبانیت به حدی برسد که تلفن را خیلی زود قطع کنیم و یا تلاش کنیم که بدون توجه به صحبت های بازاریاب، مکالمه را پایان دهیم. در واقع همین مورد ساده که می تواند شمایلی از مزاحمت را برای ما بازسازی کند، و باعث می شود که ما نسبت به بازدهی خدمات مشاور فروش تلفنی یک محصول، حس خوبی نداشته باشیم و زیاد به موثر بودن این استراتژی در فروش محصول امید نداشته باشیم. غافل از اینکه اگر این استراتژی با یک مشاور فروش تلفنی حرفه ای، اصولی و استاندارد و درست اجرا شود، تا چه اندازه می تواند بر روی نتیجه کار تبلیغاتی یک کسب و کار تاثیر بگذارد.

شما باید بدانید که فروش تلفنی یک محصول نیز مانند هر استراتژی بازاریابی دیگری اصول و قواعد خاص خودش را دارد و اگر این موضوع در چهارچوب های تعیین شده انجام شود، تا چه اندازه می تواند موجبات پیشرفت و فروش بالای یک محصول را برای تامین کننده به ارمغان آورد.

 

خدمات مشاور فروش تلفنی در سایت سانسل

 





:: برچسب‌ها: مشاور فروش تلفنی ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: