اکانت فروش در تلگرام چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

در ساخت کانال حرفه ای برای فروش در تلگرام نکات زیر را رعایت کنید:

انتخاب نام کانال(channel name)
نام کانال فروش در تلگرام باید به گونه ای باشد که نشان دهنده نوع خدمات شما باشد. انتخاب نامی که مرتبط به محصولات شما باشد به افرادی که در قسمت جستجو تلگرام سرچ می کنند کمک میکند راحت تر کانال محصول مورد نظر خود را پیدا کنند، در نتیجه شانس دیده شدن شما بالا می رود.

عکس کانال
در انتخاب عکس برای کانال فروش در تلگرام دقت داشته باشید که موقع برش دایره ای عکس پروفایل، عکس انتخابی دچار برش نامناسب نشود. به علت کوچک بودن سایز عکس بهتر است از عکس هایی استفاده کنید که زمینه اطرافشان ساده باشد. بهتر است عکس کانال خود را تغییر ندهید چون ممکن است این تصویر در ذهن مخاطب حک شده باشد و پس از آن کانال شما را گم کند. همین نکات کوچک بر میزان فروش در تلگرام تاثیر دارد.

توضیحات (Description)
مهم ترین قسمتی که تاثیر زیادی بر فروش در تلگرام دارد، قسمت توضیحات است که در واقع معرف شما است. مشتریان حتما قبل از خرید این قسمت را کنترل می کنند. قدم اصلی در فروش، جلب اعتماد مشتری است پس سعی کنید با استفاده از جملاتی کوتاه در این قسمت بتوانید اعتماد مخاطب را جلب کنید. استفاده از سه عامل زیر در قسمت توضیحات باعث افزایش فروش در تلگرام می شود:
مزیت رقابتی شما: مزیت رقابتی می تواند ارسال رایگان محصولات، ارسال محصولات در کمترین زمان، امکان خرید حضوری و از این قبیل امکانات باشد. پس سعی کنید بهترین جمله را برای بیان مزیت رقابتی خود بنویسید.

لینک اکانت پشتیبان: اگر لینک اکانت پستیبان در توضیحات باشد، علاوه بر اینکه باعث جلب اعتماد مخاطب می شود، مشتری اگر سوالی هم داشته باشد می تواند قبل از خرید بپرسد. این عامل برای افزایش فروش در تلگرام بسیار موثر است. دقت کنید که قبل از لینک اکانت علامت @ را بنویسید.

لینک سایت فروشگاه: اگر برای فروشگاه خود سایت دارید حتما لینک سایت را به صورت کامل با http:// یا https:// در توضیحات قرار دهید. این مورد هم باعث افزایش اعتماد مخاطب و در نتیجه افزایش فروش در تلگرام می شود.

 

دوره رایگان آموزش فروش در تلگرام در سایت سانسل

 





:: برچسب‌ها: آموزش فروش در تلگرام , آموزش فروش ممبر تلگرام , ساخت فروشگاه تلگرامی رایگان , فروش در تلگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: