یک ویزیتوری موفق چگونه انجام می شود؟
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

اصول زیر در آموزش ویزیتوری باعث افزایش میزان فروش و ویزیتوری موفق می شود:
تاکید آموزش ویزیتوری بر داشتن طاهری آراسته و مرتب
ویزیتوری که با وضعیت و پوششی نامطلوب وارد فروشگاه یا سازمانی می شود نباید انتظار فروش بالا داشته باشد. آراستگی سر و صورت، لباس، کیف و کفش از نکات مهم در آموزش ویزیتوری است. شاید مرتب بودن کیف و کفش بنظر مهم نیاید اما حتی اگر یک ویزیتور برای پیدا کردن مثلا یک خودکار زمان زیادی صرف کند، نشان از غیر حرفه ای بودن آن است. پس حتی مرتب بودن داخل کیف هم مهم است.

داشتن اعتماد به نفس و قدرت بیان
اعتماد به نفس و قدرت بیان در هنگام ورود، جذابیت، ظرافت و انتخاب جملات مناسب ویزیتور یک اصل مهم است. در آموزش ویزیتوری می آموزید که در مرحله اول به سراغ فروش نروید و ابتدا چطور مخاطب را جذب کنید و همچنین عبارت های مثبت و تاثیر گذار در افزایش فروش را فرا می گیرید.

انجام فروش و ویزیت داخل فروشگاه
یکی از نکات مهم در آموزش ویزیتوری که نباید فراموش کنید این است که به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی خارج از فروشگاه، کار ویزیت را انجام ندهید. در فروشگاه صاحب فروشگاه بهتر می تواند تصمیم گیری کند و محصولات شما را بخرد.

ورود به صحبت های فروشگاه دار و مشتری ممنوع
مهم ترین اولویت برای فروشگاه دار شما و محصولاتتان نیستید بلکه مشتری است. آموزش ویزیتوری برای جلوگیری از اینکه به یک ویزیتور غیر حرفه ای و مزاحم تبدیل شوید، تاکید دارد که وارد صحبت های فروشنده و مشتری نشوید. وارد شدن به صحبت ها و بیرون کردن سریع مشتری یک اشتباه بزرگ است. همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که در موقع کار ممکن است مشتریان دیگر هم وارد فروشگاه شوند، پس باید از حاشیه رفتن بپرهیزید و ثبت سفارش کنید.

 

دوره رایگان آموزش ویزیتوری و فروش حضوری در سایت سانسل

 





:: برچسب‌ها: آموزش ویزیتوری , آموزش ویزیتوری حرفه ای , آموزش ویزیتوری حضوری , آموزش ویزیتوری تلفنی ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: