مهم‌ترین اصول آموزش فروشندگی
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

در ادامه به مهم ترین اصول این مبحث توجه کنید:

آموزش فروشندگی برای داشتن فن بیان مناسب
از کلیدی‌ترین ویژگی‌های فروشندگی، فن بیان مناسب است. یکی از ویژگی‌های مورد نیاز در آگهی‌های استخدامی، داشتن فن بیان مناسب است. اگر فروشنده‌ای همه‌ی مهارت‌های فروش را داشته باشد اما فن بیان مناسب نداشته باشد نمی‌تواند پیام خود را به خوبی به مشتری منتقل کند. فن بیان برای فروشندگان تلفنی اهمیت بیشتری دارد چون فقط با صدای خود ارتباط برقرار میکند و با کلام مخاطب را جذب می‌کند.

شناخت کافی و داشتن اطلاعات از محصول
یکی ازمهم‌ترین نکاتی که در آموزش فروشندگی مدنظر است، داشتن اطلاعات و شناخت کافی از محصولات است. اطلاعاتی که داریم منبعی هستند که می خواهیم به مشتری بازگو کنیم. باید اطلاعات کاملی داشته باشیم تا بتوانیم بهترین پیشنهاد را به مشتری بدهیم و فروش صورت بگیرد.

داشتن نگرش مثبت
مشتری با دریچه‌ای که شما برای آن باز می‌کنید به محصول نگاه می‌کند و تغییر دیدگاه پیدا می‌کند. برای اینکه بتوانید میزان فروش را بالا ببرید باید نگرش‌های منفی و محدود کننده را از خود دور کنید. در آموزش فروشندگی داشتن نگرش مثبت آموزش داده می‌شود و علائمی را یاد میگیرید که برای مشتری جذاب است و از شما خرید می‌کند. حتی اگر مشتری محصول شما را نیاز داشته باشد و آن را پسندیده باشد اما شما دارای نگرش منفی و بی‌حوصلگی باشید، مشتری برای خرید از شما رغبت نمی‌کند و پشیمان می‌شود. یکی از نکات مورد تاکید پاوینو در جلسات آموزشی نگرش مثبت است.

نه شنیدن، مهم‌ترین اصل در آموزش فروشندگی
فروشندگانی که آموزش فروشندگی دیده‌اند و حرفه‌ای شده‌اند، تحمل نه شنیدن دارند. همه فروشندگان موفق در طول فعالیت خود نه شنیده‌اند. از نه شنیدن ناامید نشوید و اعتماد به نفس خود را از دست ندهید. شاید مشتری برای نه گفتن دلایلی مثل: همراه نداشتن پول، خرید مشابه، نداشتن زمان و یا قصد خرید نداشتن، داشته باشد.

 

دوره رایگان آموزش فروشندگی در سایت سانسل





:: برچسب‌ها: آموزش فروشندگی , آموزش فروشندگی مبلمان , آموزش فروشندگی موبایل , آموزش فروشندگی شال و روسری ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: